Llamados sanandresiños o sanandreses, los amuletos de este lugar son elaborados con miga de pan, que se modela y hornea para después pintar de vivos colores.
Son el recuerdo más demandado por los peregrinos y turistas que acuden a Santo André de Teixido, que buscan con ellos propiciar la buena suerte.
Cada figura tiene su particular faceta, pero en conjunto ofrecen ayuda en temas de amor, trabajo, viajes, alimentos, salud, estudios, paz y protección general.
En un primer momento, las figuras tradicionales que se elaboraban con miga de pan eran representaciones humanas, las palomas, la mano y la rosca trenzada. Pero con el paso de los años, se fueron incorporando nuevas formas y perdiéndose otras.
Chamados sanandresiños ou sanandreses, os amuletos de Santo André de Teixido son elaborados con miga de pan, que se moldea e enforna para despois pintar de vivas cores.
Son o recordo máis demandado polos peregrinos e turistas que acoden a Teixido. E pretenden propiciar, con eles, a boa sorte. Cada figura ten a súa particular faceta, pero en conxunto ofrecen axuda en temas de amor, traballo, viaxes, alimentos, saúde, estudos, paz e protección xeral.
Nun primeiro momento, as figuras tradicionais que se elaboraban con miga de pan eran representacións humanas, as pombas, a man e a rosca trenzada. Pero co paso dos anos, fóronse incorporando novas formas e perdéndose outras.